Picstart plus Microchip + dvs elektronik tilsalg

Hej jeg F8%nsker at sE6%lge mit elektronik eftersom jeg ikke har brugt tid
pE5% det de sidste par E5%r.

Billeder kan sendes til interesserede kF8%ber over email eller msn

Jeg har fF8%lgende:

Picstartplus programmerings station til at brE6%nde pic processorer pE5%.
(koster 200$ + import fra udlandet!) er som ny! med kabler og cd. pris
ide 700 kr. http://www.microchipdirect.com/ProductSearch.aspx?Keywords3D%DV =
003001

Selvlavet "prof" Pic test station: pris ide 200 kr. har print plader
ved siden af hvis man selv vil lave dem, 100 kr stk.

Raaco skab med dvs elektronik komponenter incl skab pris ide 300 kr.
mange af komponenterne er nye.
+ ny print plade
Dvs pic processorer nye og brugte

Re: Picstart plus Microchip + dvs elektronik tilsalg
On Fri, 20 Apr 2012 08:42:11 -0700 (PDT), Kevin Henningsen

Hvad størrelse og antal skuffer ?

Hvilke typer ?

/Hans

Re: Picstart plus Microchip + dvs elektronik tilsalg
Hej Hans.

Dette skab i HVID 44 skuffer.
http://www.multikoeb.dk/opbevaring-669/raaco-skuffereol-c11-44-m-44-skuffer-p43140

2 * pic16F628
1*  pic 16f628A
1 * pic16F877
1 * Pic 16F877A
2 * Pic 16F84A
1 * Pic16LF84A
3 * pic16LF84A (18 pins)

Re: Picstart plus Microchip + dvs elektronik tilsalg
TrE5%den er flyttet til:
http://groups.google.com/group/dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegre =
j/browse_thread/thread/cb4d5f346323939e#

Dbh Kevin Henningsen

[...]

news.dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej?

Re: Picstart plus Microchip + dvs elektronik tilsalg
Hej Klaus.

Tak for linket.

Site Timeline