PICStart Plus

Jeg har fået sådan et 'dyr' og skal til at igang med dette.

Jeg har læst lidt om der forskellige udgaver af MPLAB - nogen
siger at man skal bruge version 5.7 andre 6.4.

Umiddelbart ser version 5.7 ud til at være meget mere udbygget, og der
er 'mere at hente' på nettet.

Er der nogen, der vil give råd til at vælge ?

Mvh KS

Re: PICStart Plus

    Afhænger af hva chip, og C compiler du skal bruge....

    da 6.xx serien kom manglede der en masse i den, deri understøttelse til
PIC starter til mange komponenter osv... dette er løst rimeligt ok nu, og
derved ligger største forskel i Simulatoren...

    Jeg vil anbefale dig at hente den nye 6.43 den køre rigtigt godt :)

    VH
    Lars Molnit

Site Timeline