Pickit3

Jeg har købt en Microchip Pickit3 for at kunne brænde PIC via USB port da
min galme brænder kun havde LPT interface

Det ser også ud til at Pickit3 virker sammen med MPLAB ide

Men jeg savner at hvis jeg læser en PIC chip at jeg kan se alle hex dataerne
fra den

Tidligere har jeg brugt IC-Prog som interface men den snakker ikke med
Pickit.... :-(

Er der nogle der har erfaring med Pickit3 (Pickit2 er meget lig) pg andre
programmer end MPLAB ?

eller er der noget jeg har overset i MPLAB?

Hilsen Wiljan

Re: Pickit3
Hej.

Åh, jeg er rustet sammen oveni og kan ikke huske det.
Desuden har jeg brugt den gamle udgave og det er noget andet med den sidste
nye MPLAB
Kunne du ikke prøve på Microchip forum?

--
MVH.
Finni

Hej Wiljan..
Der er ikke noget stand alone program lige nu men ifølge en af
moderatorene på microchips hjemmeside/Forum er der et på vej
som er magen til det der er lavet til pickit 2.
jeg håber at det hjælper dig lidt at vide at det snart kommer..
m.v.h   OZ1LQB / Claus

Re: Pickit3
Tak for svar

Der er en standalone version på vej til PicKit3 fra Mircochip

Wiljan

Site Timeline