PicKit 2 i danmark og salg til privat kunde.

Hejsa

Er der nogle der ved hvor man kan købe en pickit 2, som privat kunde og
evt via dankort, her ikke visa eller noget af det andet flotte noget.

MVH
Allan

Re: PicKit 2 i danmark og salg til privat kunde.

Prøv dem
http://www.techmedia.dk/files/pdf/ael/2005/ael23bag-2005.pdf

Re: PicKit 2 i danmark og salg til privat kunde.

Microchip Nordic handler ikke med private, men Microchip har en online-shop
på http://www.microchipdirect.com
Desværre modtager de ikke Dankort.

Til Allan: Hvis du kan finde det til en fornuftig pris hos Farnell eller RS
Components, vil jeg godt bestille det hjem næste gang jeg bestiller varer
hos dem. Du kan betale mig med Dankort i min e-shop eller med en
bankoverførsel.

Re: PicKit 2 i danmark og salg til privat kunde.
Allan Soerensen sendte dette med sin computer:
Yep ved det :-((

Hejsa, lyder rigtigt godt, men jeg har snakket med Elfa.se og de vil
ligge en i deres Danske butik, i BraBrand, som så en kammarat vi hente
(Da de i næste weekend ligger i campingsvogn nær århus), hvor vi så
fredag aften vil tilstøde dem, så har vi aftalt at vi bytter den vare
han har hentet, med kolde kontanter fra mig af.

Så i sidste ende, var der også en løsning på det :-)

Men ellers, tak for tilbudet.

Re: PicKit 2 i danmark og salg til privat kunde.

Mener at de tager visa. Har handlet der uden konto for 3 E5%r siden.

Benny

Re: PicKit 2 i danmark og salg til privat kunde.

Hejsa Benny

Ja det gør de, men det hjælper ikke noget, når det kun er dankort man
har.

Men problemet er løst, ELFA fandt en løsning.

Site Timeline