PICkit 2 Debug Express

Er der nogen her der ved hvor jeg kan købe dette kit i danmark til rimelig
penge?
Hos Microchip koster det <300kr, desuden skal jeg åbenbart også have firma
for at handle der, hvilke jeg også har, men som er under afvikling.

Det øverste på siden (DV164121)
http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId14%06&dDocName=en023805

Er der nogen her der har ris/ros ang. kittet. så skriv lige et par ord.

Mvh
Henrik

Re: PICkit 2 Debug Express
http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId14%06&dDocName=en023805

DV164121 på google giver et par butikker der sælger dem, hvis du køber
uden for EU så husk told og moms kommer oveni, så det bliver ikke under
300kr hvis den bliver tjekket.

/Jan

Re: PICkit 2 Debug Express

http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId14%06&dDocName=en023805

Prisen behøver skam ikke være under 300 kr, jeg vil bare ikke betale det
dobbelte bare fordi det er købt i en dansk butik.

Henrik

Re: PICkit 2 Debug Express

Da prisen kun er 300 Kr. bliver det hurtigt til det dobbelte når du lægger
25% moms oven i kostpris+fragt+told hvis du selv vil bestille den hjem fra
udlandet.

- Du kan købe den hos www.farnell.dk, vare-nr. 1340278, til 301 Kr. +  moms
+ forsendelse (men de handler ikke med privatkunder).

- www.rs-components.dk har den også, vare-nr. 615-3059, til 372 +  moms +
forsendelse (de vil muligvis handle med en privatkunde).

- Du kan også finde den hos http://www.elfa.se/dk /, vare-nr. 73-343-78, til
320 +  moms + forsendelse. Det danske salgskontor er det gamle Århus
Radiolager og de har butik i Brabrand hvor de også handler med privat-kunder
(telefon 86 24 64 22). De kan skaffe den hjem til dig i løbet af et par
dage.

Re: PICkit 2 Debug Express

Jeg takker for hjælpen og elfa for en bestilling inden for de næste par
dage..

Henrik

Site Timeline