PIC16F628 + MPLAB + C-compiler

Hvad ville I vælge som c-compiler i MPLAB?
Eller ville I vælge et andet "miljø"?

Mvh
Thomas S

Re: PIC16F628 + MPLAB + C-compiler

jeg bruger CCS compileren, og jeg er meget tilfreds. Den er til at købe for
penge, og der kommer jævnligt opdateringer.
Har prøvet HI-tech compileren, men sendte den retur efter for mange
problemers. Det var osse en kommandolinje ting.

http://www.ccsinfo.com/picc.shtml

BBj //

Re: PIC16F628 + MPLAB + C-compiler

Jeg har den da integreret næsten fuldstændig i MpLab?
Og så laver den faktisk god og kompakt kode.

  Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk

Re: PIC16F628 + MPLAB + C-compiler
for

Er det så CCS - PCM (14-bit) jeg skal gå efter?
Det er jo adligevel 155$.

Og demoen kan jeg ikke bruge til 16F628.

Mvh
Thomas

Re: PIC16F628 + MPLAB + C-compiler
$ snipped-for-privacy@dread15.news.tele.dk: