Pic Voice rec./playback

Er der nogen der har en ide til hvordan subject kan realiseres. Jeg skal
have en Pic, evt. via en anden kreds, til at afgive en besked der varere ca.
5.sek.

Re: Pic Voice rec./playback

OKI har et ret program til det formål.
Prøv at kik på deres Sound and Speech products på
http://www.okisemi.com/eu/1.Products/Speech.html

Re: Pic Voice rec./playback

Undskyld men nu er du lidt doven :-). MicroChip har faktisk et
Application Note der viser hvordan :-).
Eller i hvert fald havde og de gamle AN kan rekvireres med en mail.

Re: Pic Voice rec./playback

Det er vist så meget at kalde det for en Application Note. Det er ikke andet
end et blokdiagram, der viser princippet i en Digital Voice Recorder med en
PIC17C756A.
http://ww1.microchip.com/downloads/en/AppNotes/30602a17.pdf

Re: Pic Voice rec./playback

Hvis det er den eneste der er idag, så har de fjernet den, for jeg har
leget med udfra en 16F (et eller andet chip), som var hentet på deres
side. Det var både med tegninger og kode.

Re: Pic Voice rec./playback

ISD1416 er født til det:
http://www.winbond-usa.com/products/isd_products/chipcorder/datasheets/1400/ISD1400.pdf

Alternativt kan ISD2560 bruges:
http://www.ee.nuigalway.ie/tech/datasheets/ISD2560.PDF

Den eneste ulæmpe ved disse er prisen - men set i forhold til en PIC går det
nok.
--
Venligst

Lasse C. Johansen.

Re: Pic Voice rec./playback

http://www.winbond-usa.com/products/isd_products/chipcorder/datasheets/1400/ISD1400.pdf

  Hej Lasse!
  Ved du hvor man kan få fat i ISD2560 og ca. pris?

 Flemming

Re: Pic Voice rec./playback

http://www.winbond-usa.com/products/isd_products/chipcorder/datasheets/1400/ISD1400.pdf

   Hej Lasse, ISD1416 er fin nok! Hvor og hvor meget?

Site Timeline