PIC timer0 interrupt

Jeg har lavet en rutine hvor jeg hver gang TMR0 overflower tæller jeg en
  variabel A op, når denne variable A når det samme tal som i variablen
B, skal der gøres noget.
Variablen B får 3 forskellige værdier, og når variablen får den 3 og
sidste værdi sker der bare intet.

også har jeg så 500 linier kode som hvis jeg sætter det ind her kommer
det til at ligne b*

Måske en timings fejl, men jeg gør bare det samme 3 gange, så hvis det
var sådan en fejl ville det sikkert allerede have opstået ved den anden
værdi af variablen B.

Håber nogle har en god ide

/søren

Re: PIC timer0 interrupt

Jeg har fået det til at virker, det var en variabel der ikke blev
clearet tit nok

Re: PIC timer0 interrupt
Hej Søren

Ja, sommetider hjælper det på evnen til at fejlfinde bare at
skrive eller snakke om det :)

Max

Site Timeline