PIC programmer

Hej,

jeg har en ELNEC PikPorg+, som ikke læser den rigtige device ID fra de
kredse jeg skal programmere (ISP). Jeg har prøvet med flere kredse og begge
mine programmere opfører sig ens. Har også skiftet mellem flere ISP kabler.
Den læser altid device ID 00%00, hvilket ligner en kortslutning af signal.

Nogen, der kan hjælpe, eller bare komme med gode ideer ?

Bo //

Re: PIC programmer

begge
kabler.

    Ser du i dit andet indlæg skriver at du bruger en 16F628 ... nu bruger
du vel ikke MCLR som input ??? for så knalder du kredsen anden gang du
programere den hvis din programer ikke arbejder i LVP mode ... :( altså du
brænder MCLR indgangen af da den kun kan tåle de 5,5V når den er programeret
til MCLR som input.

    VH
    Lars Molnit

Re: PIC programmer