PIC og C programmering

Er her en der er super god til emne, som jeg må stille noget spørgsmål
via mail???

på forhånd tak
søren

Re: PIC og C programmering

Hvis jeg må komme med et par foreslag:
* Stil dine spørgsmål her, fordi:
   * Så kan andre få glæde af de svar du får.
   * Så er der er flere der kan komme med svar til dig.
* Brug dit rigtige navn
* ... og en email adresse, som kan bruges uden at være synsk.

... så er der en chance for at du får gode svar.

  Medlem af hackerspacet i Århus: http://www.openspaceaarhus.dk /

Re: PIC og C programmering

Ja jeg ved det godt, det kan bare godt blive meget forvirende her syntes
jeg selv.

Re: PIC og C programmering
JEg har ændret navn og mail adr. det virker bare ikke. Jeg bruger
thunderbird

Re: PIC og C programmering

Damnit, jeg så lige at jeg selv rodede rundt uden mit navn i headeren,
anyway, det er i Edit->Account Settings->dtext.news.tele.dk (eller hvad
din news account nu hedder.

Der er to felter: Your Name og Email Address, jeg kan varmt anbefale at
slutte mail adressen på .invalid, så er du helt sikker på at den ikke
rammer sagesløse og det er nemt for folk der *VIL* maile dig at pille
endelsen af.

  Medlem af hackerspacet i Århus: http://www.openspaceaarhus.dk /

Site Timeline