Pic emulator

Jeg mangler en pic emulator der bl.a. skal kunne simulere en pic tilsluttet et LCD-display. Jeg har prøvet et program der hedder Misim, men findes der et bedre program derude?

VH Henrik

Reply to
Henrik

Du googler på GNUPIC og tager een af de første afkørsler.

"Henrik" skrev i en meddelelse news:Xns95F098FF891A8aadk@62.243.74.162...

Prøv at kigge her!

Næsten alt kan simuleres, compileres, assembleres, programmeres, fra syvsegment til LCD, 2 eller flere linier for kun 19 Euro!

Dette software fortjener at blive langt mere udbredt! Og.... nej! Jeg får ikke procenter, men bruger det selv!

Reply to
FRKJ

Efter at have prøvet nogle forskellige, må jeg give dig ret. Programmet fra oshonsoft er det bedste, også selvom du får procenter.

VH Henrik

"FRKJ" wrote in news:42025d0d$0$12758 $ snipped-for-privacy@dread14.news.tele.dk:

Reply to
Henrik