Pic emulator

Jeg mangler en pic emulator der bl.a. skal kunne simulere en pic tilsluttet
et LCD-display. Jeg har prøvet et program der hedder Misim, men findes der
et bedre program derude?

VH Henrik

Re: Pic emulator

Du googler på GNUPIC og tager een af de første afkørsler.

Bo //

Re: Pic emulator

   Prøv at kigge her!

   http://www.oshonsoft.com/pic.html

   Næsten alt kan simuleres, compileres, assembleres, programmeres, fra
syvsegment til LCD, 2 eller flere linier for kun 19 Euro!

   Dette software fortjener at blive langt mere udbredt! Og.... nej! Jeg får
ikke procenter, men bruger det selv!

Re: Pic emulator
Efter at have prøvet nogle forskellige, må jeg give dig ret. Programmet fra
oshonsoft er det bedste, også selvom du får procenter.

VH Henrik

$ snipped-for-privacy@dread14.news.tele.dk: