PIC brænding

Er det svært at finde en der kan brænde en
PIC16F628 til en ?

Re: PIC brænding

næææh :-) hvor i landet?

Re: PIC brænding

Næh, det er bare at sende hex filen via mail og kredsen pr. brev. Så bliver
den ged barberet.

--
MVH.
Finni

Re: PIC brænding

Det aner jeg ikke, jeg det her brænderprogram som jeg er vældig godt
tilfreds med.

http://www.qsl.net/dl4yhf/winpicpr.html

Den understøtter mange brænderinterfaces, så det er nemt at flikke noget HW
sammen og være selvhjulpen ;-)

http://www.piclist.com/techref/piclist/cheapic/com84.htm

Har godt nok ikke prøvet denne da jeg bruger PIP84 (parallel )

mvh
JBH

Re: PIC brænding

Bor du i København kan du bare give mig et praj.

Peter

Re: PIC brænding

Det var jo ikke svært.

Jeg siger mange tak til de rare mennesker
der byder sig til.

Jeg vender tilbage hvis/når det bliver aktuelt.

Projektet jeg lure på hvor der skal bruger
sådan en PIC er det her:

http://ironbark.bendigo.latrobe.edu.au/~rice/lc/index2.html

Re: PIC brænding

Det er et rigtig godt projekt.
Jeg har lavet den "gamle" udgave
og det virker bare.
--
MVH.
Finni

Re: PIC brænding

Det er det nok ikke, men hvorfor ikke lave en lille brænder selv?
Det er nok det hurtigste :-)

Kig på denne side:
http://www.kjaerbro.dk/projekt.html
Der findes både diagram til en lille PIC-brænder og et lille forsøgsboard.

--
Uffe Bærentsen
OZ4UB

Re: PIC brænding

Hej Max,

Mere hjælp til selvhjælp: OZ2CPU lavede på et tidspunkt et
eksperimentalprint til en bred vifte af PIC'er og det includerer
brænderen der sluttes til en parallel printerport og som kan clones til
ethvert behov. Brændersoftware: ethvert brænderprogram der understøtter
AN589 fra Microchip.
Linket til oz2cpu's hjemmeside: http://www.webx.dk/oz2cpu/pic/pic.htm

Du har allerede fået et link til DL4YHF og jeg kan varmt anbefale hans site.

/Lars

Re: PIC brænding

&$#&@!!! - Thomas har fjernet dokumenterne til sit Demokit fra hjemmesiden.
Søg enten på AN589 eller bed mig prøve at finde de filer (som jeg har
liggende andetsteds) og maile dem til dig

/Lars

Re: PIC brænding

Når vi nu skal mødes om et ætsekar, kan du få en PIC-brænder med...

Bo //

Re: PIC brænding
Hej Bo

You got mail :)