PIC 16F88 ?

Hejsa

Hvor kan man købe subj. har søgt online, men ikke fundet noget.

Er der evt. en kreds som kan erstatte 16F88, som indeholder det samme.

Skal bruges i en DMX Dongle

Hygsom
Leo

Re: PIC 16F88 ?
farnell har den til 49,41 @1 +moms osv

/carsten

Re: PIC 16F88 ?
Kan man handle som privat hos farnell ?

Re: PIC 16F88 ?
Hej Leo - kan du ikke bare bestille den som en sample fra microchip.com ??

/Christian

Re: PIC 16F88 ?
Nu har jeg prøvet, så må jeg jo bare vente og se hvad der sker.

Takker

Re: PIC 16F88 ?

    Du kan også købe den fra Microchip online... den er ikke så dyr igen.

    Ellers tager deres sampels mellem 1 uge, og 3mdr. :) alt efter hvad
kreds du går efter.

--
VH
Lars Molnit

Hygsom
Leo

Re: PIC 16F88 ?

    forsendelsen er ca. 2-7 dage , nogen gange kludre det, og tager 14
dage... :) men ellers er de gode i deres service.

--
VH
Lars Molnit