phono signal på en mic indgang?

hvordan kan man tilslutte et audio signal på en mic indgang.
det jeg er igang med er at få lyden fra en scanner til at komme ind på mit
videocam,på mit cam er der kun mic ind.
scanner skal modtage fra en trådløsmikrofon.

hilsen jesper

Re: phono signal på en mic indgang?
Hej Jesper,

Det lyder ikke helt lovligt ;)

Men en spændingsdeler er alt hvad du behøver.

Fx.

Ind O---[10k]--+
fra            |
scanner       | | 1k log
              |_|

Stel O---------+-----O Stel

--
Venlig hilsen,
Søren

hilsen jesper

Re: phono signal på en mic indgang?
Hej Jesper,

OK, troede du ville bruge en hjemmebygget sender :)

Velbekomme (og kondoler fyren med hans ball 'n' chain ;)

--
Venlig hilsen,
Søren