Phlips DVD 711 drev defekt.

Hejsa
Jeg sidder og roder med overståenede DVD afspiller, hvor drevet siger nogle
underlige lyde når man tilslutter strømmen.
Problemet er at afspilleren ved opstart, trækker læse hovedet helt tilbage i
ydrestilling og så bliver motoren ved med at køre et halvt sekundt mere, så
tanhjulende kammer over. Jeg syntes ikke lige jeg kan finde en sensor der
skal stoppe hovedet.
Er der nogle der har ideer??Så vidt jeg kan finde ud af virker afspilleren
perfekt, den siger som sagt bare underlige lyde når man tilslutter 230V

MVH
Thomas.

Site Timeline