Philips service-remote

Hejsa

Jeg har brug for at komme ind i service-menuen pE5% et Philips 32PW8504/
MG2.1E, men desvE6%rre virker "062596/7 i+" ikke.

Der skulle vel ikke vE6%re nogen, der har en Philips servive remote, som
jeg kunne "leje" i en weekend ?

Jeg skal bruge Service menuen til at justere V-slope, da TVet desvE6%rre
ikke benytter sig at de nederste ca. 10 cm af skE6%rmen.

Med venlig hilsen

Preben Kvist

Re: Philips service-remote

Tror du det er et justeringsspørgsmål ?

--
Jan_stevns

....  livet er herligt (nyt Job!)

Re: Philips service-remote

Ja. Jeg har lE6%st pE5% nettet at netop denne model har en fejl, der kan
sE6%tte v-slope til 0 istedet for 40. Det skulle have den omtalte
effekt.

Se f.eks. her http://getmanual.ru/tv/sb/phil18.htm

Preben

Re: Philips service-remote

Det BØR virke med 062osv - men ellers skiller du den ad og finder et
lille trepolet stik (ubenyttet)i nærheden af MCu - kortslut det
midterste og et af yderbenene kortvarigt.

Re: Philips service-remote

Jeg troede ogsE5% det ville virke, men jeg har set at andre har oplevet
at det ikke fungerede med 062osv. ME5%ske trykker jeg for hurtigt eller
for langsomt.

Jeg har godt set at man kan komme ind i service menuen vha det stik,
men da jeg er noget rusten med hensyn til rep. af TV/monitors, sE5%
havde jeg hE5%bet at undgE5% at E5%bne det.

Skal benene kortsluttes imens TVet er tE6%ndt ?

Preben Kvist

Re: Philips service-remote

Ja

Site Timeline