Philips fjernbetjening

Hejsa

Er der nogle af jer der har erfaringer med at skille en philips
fjernbetjening af?? Der står VCR/TXT Digital RC5903 på den.
Jeg har prøvet at vrikke og vride i den oppe i toppen, hvor den har løsnet
sig lidt, men kan ikke få resten skilt ad nu. Ikke engang med vold.. Nogle
forslag fra garvede folk???

Hvis ikke er der så nogle der ligger inde med sådan en fjernbetjening og vil
sælge den?? Så jeg slipper for at købe en kæmpe stor programmerbar remote!!

På forhånd tak

/ carsten

Re: Philips fjernbetjening
Hey

Jeg fatter heller ikke hvorfor de ikke kan bruge de 4-5 skruer.. men det er
jo tid... )):

Men som regel plejer der at sidde nogle clips inde lange siden man kan med
en skruetrækker klemme i rille o.s.v.. men det er ikke pæn bagefter.. ved
ikke om der er andre der har bedre ideer?

--
Mvh Kasper

Re: Philips fjernbetjening
Hej Carsten,

Et søgerblad af den slags man bruger/brugte til at justere platinafstand
og tændrørsgab på forbrændingsmotorer - kan jævnligt fås for ingen penge i
div. supermarkeder og er uovertrufne til at skille den slags ad med, bare
vælg en passende tykkelse.

Et under hun ikke selv er skredet, hvis det er din omgangstone overfor
hende.

Tjaa, skam dig i 5 minutter og giv hende så en stor buket når hun kommer
hjem ;)

--
Venlig hilsen,
Søren

De er svejst, men ofte kan man finde et par gode steder til småskruer,
så man ikke behøver at lime igen.

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: Philips fjernbetjening
den var svejst sammen.. MEn en skarp kniv kunne klare det. :)  Men der er
dog lidt bølgegang i siden nu, da kniven ikk var så god som viljen var ved
styrmanden. :)
Så lidt lim eller skruer burde få den op an running igen. :)

TAKKER...

/ carsten

Re: Philips fjernbetjening
On Fri, 18 Jul 2003 19:54:03 +0200, "cains"

Det kan du ikke, den er "svejset" sammen.

--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: Philips fjernbetjening

løsnet
Nogle

Netop og lykkedes det at få den åbnet, er den så hærget at den ikke kan
samles igen :-(

Jeg har ind i mellem set at man har "løftet" folien over tasterne og boret
et hul, så man har kunnet efterlodde senderdioden, hvis det er den som er
gået op i en lodning.
mvh
JBH

Re: Philips fjernbetjening

Har jeg også gjort mange gange, meeeeeen det er noget fusk.
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Re: Philips fjernbetjening

En tynd _skrap_ kniv rundt i kanten og så samle den med skruer bagefter.

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: Philips fjernbetjening
Tak for alle svarenee.. Tror jeg vil prøve det med at adskille den og så
skrue den sammen eller tape den sammen.. Havde også overvejet det med en
programmer bar, men jeg synes de plejer at være kæmpe storem og så er det
vel gulvet der går i stykker næste gang.... :)

/ cains

(har
dette

Re: Philips fjernbetjening

Så kunne du også bare købe en micro universal og tape den nuværende
samme og kun bruge den til programmering.

det er Modelbane Europas hjemmeside