philips fa443 forstærker, skal kortsluttes på udgange???

Hej

Jeg har fået en Philips forstærker "fa 443", som kun kan sige noget når jeg kortslutter de højttalerudgange der ikke benyttes. Kan det være rigtigt? Hvordan skal kortslutningen foretages (modstande eller bare ledning evt. krydsning??) Den bliver enormt varm når jeg bruger ledning, og når jeg bruger modstande er det dem der bliver varme...

På forhånd tak

John i Randers

Reply to
John Munch Skjærlund

Hej John

Nu har du jo undskyldningen overfor fruen til at købe flere højttallere til hytten :o) Det lyder for mig som en fejl med mindre der står noget i manualen om at man skal slå resterende kanaler fra på en eller anden måde ... at kortslutte dem syntes helt åndsvagt i mine ører ...send dyret til service ...

m.v.h. l. madsen

Reply to
Lasse Madsen

"John Munch Skjærlund" skrev

jeg

Enten er der en fejl i forstærkeren, eller også kan du ikke finde ud af at betjene den/tilslutte højtalerene rigtigt.

Tag et billede af bagsiden og fronten, og smid dem et sted hovr vi kan se dem.

Mvh.

Reply to
Uffe Ravn

Ja.

Bare ledning.

Spiller du højt?

Det er helt naturligt.

--
[* -dk.admin]
=-50 From {\bJesper G. Poulsen\b} #En støjsender, et brokhoved.

Tak, så er det ikke helt forkert, for der er ikke nogen switch. Men den bliver meget varm.

Mvh John

"Ole Geisler" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@4ax.com...

jeg

Reply to