philips fa443 forstærker, skal kortsluttes på udgange???

Jeg har fået en Philips forstærker "fa 443", som kun kan sige noget når jeg
kortslutter de højttalerudgange der ikke benyttes.
Kan det være rigtigt?
Hvordan skal kortslutningen foretages (modstande eller bare ledning evt.
krydsning??)
Den bliver enormt varm når jeg bruger ledning, og når jeg bruger modstande
er det dem der bliver varme...

På forhånd tak

John i Randers

Re: philips fa443 forstærker, skal kortsluttes på udgange???
Hej John

Nu har du jo undskyldningen overfor fruen til at købe flere højttallere til
hytten :o)
Det lyder for mig som en fejl med mindre der står noget i manualen om at man
skal slå resterende kanaler fra på en eller anden måde ...
at kortslutte dem syntes helt åndsvagt i mine ører ...send dyret til service

m.v.h.
l. madsen

Re: philips fa443 forstærker, skal kortsluttes på udgange???

jeg

Enten er der en fejl i forstærkeren, eller også kan du ikke finde ud af at
betjene den/tilslutte højtalerene rigtigt.

Tag et billede af bagsiden og fronten, og smid dem et sted hovr vi kan se
dem.

Mvh.

Re: philips fa443 forstærker, skal kortsluttes på udgange???
On Sat, 25 Sep 2004 15:25:40 +0200, "John Munch Skjærlund"

Ja.

Bare ledning.

Spiller du højt?

Det er helt naturligt.
--
[* -dk.admin]
=-50 From {\bJesper G. Poulsen\b} #En støjsender, et brokhoved.

Re: philips fa443 forstærker, skal kortsluttes på udgange???
Tak, så er det ikke helt forkert, for der er ikke nogen switch.
Men den bliver meget varm.

Mvh
John

jeg