Philips CM8833 - mangler data på R641

Hej Alle

Jeg er ved at reparere en monitor CM8833 for en kammerat og i den
forbindelse har jeg fundet en modstand som er brændt af - skulle være R641
på bundprintet - farvekoderne er desværre brændt af - men ender på Orange -
Rød - Gul - første ring er væk.

Kan nogen hjælpe med det? Har ikke servicemanualen...

På forhånd tak - svar venligst til snipped-for-privacy@webspeed.dk

Re: Philips CM8833 - mangler data på R641
Ja, undskyld - ikke Orange, Rød, gul men Orange, Rød, guld - og det var en
Philips CM8833

Orange -

Re: Philips CM8833 - mangler data =?iso-8859-1?Q?p=E5?= R641
Hej!

Den er 3.3 kohm iflg. mit diagram. Jeg kan godt maile dig det - det fylder ca.
4MB ialt. Jeg har efterhånden repareret en del af disse videomonitorer...

Nej, usenet = spørg her & få svar her.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner ;-)"

Re: Philips CM8833 - mangler data =?iso-8859-1?Q?p=E5?= R641
Hej!

Tja, lidt omlodning og den er fin igen :)

No way, dét orker jeg ikke :o)

Men du kan hente det her:

http://www.student.dtu.dk/~s960674/CM8833.zip

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner ;-)"

Site Timeline