Philips 8818 - vandrette striber

Hejsa,

Så fik jeg købt en Philips 8818 med digital natural motion til 10.000
kr. inkl. bord i Expert. Billedet er glimrende...bortset fra:

Det virker som om at der er meget tynde vandrette striber som bevæger
sig langsomt opad på skærmen (det er svært at beskrive). Det er på
hele skærmen og er specielt tydeligt på lyse flader på billedet.

Det er ved alle digitale indstillinger - undtagen når jeg slår
"dobbelt antal linjer" til - så forsvinder det, men så virker billedet
til gengæld knap så roligt (lidt ala et 50hz tv).

Er det bare mig der er for kritisk eller er der noget galt med tv´et?

På forhånd tak,

Martin

Re: Philips 8818 - vandrette striber

Hej Martin - jeg har osse et 8818, men det laver ikke nogen striber. Er det
galt når du afspiller DVD osse, eller kun når du ser fjernsyn. I så fald,
er det på alle TV-kanaler?

Evt. send dit spørgsmål i dk.teknik.tv+video

/Rune

Site Timeline