Philips 32pw9523/32 SC1MD2.25 AA

JEg har et Philips TV som gør følgende

Når jeg tænder TV'et kan jeg høre at billederørsspolen får strøm, regner jeg
med den lyd betyder :o) når jeg så vil tænde det med fjernbetjeningen tænder
den grønne diode i 10 sec. hvorefter den bliver rød og begynder at blinke.
Boostkondensatoren var brændt og jeg har skiftet den og  en trans BU2520D.

Håber nogle kan hjælpe.
TAK

Re: Philips 32pw9523/32 SC1MD2.25 AA
Hej!

Det er altså afmagnetiseringsstrømmen du kan høre - det skrev jeg også sidste
gang.

Hmm, på en MD'er sidder der en MOS-FET transistor der også kan kortslutte.
Sidder længere t.h. på samme køleplade som BUen.

Måler sikkert ret kortsluttet hvis du lige undersøger den med et multimeter.
Post resultatet :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Philips 32pw9523/32 SC1MD2.25 AA

 - Og med FET'en kortsluttet, som Philips kalder Serial Switch, melder
chassis'et fejl på lodret afbøjning og blanker billedet, selvom dette kører
korrekt. - Så ganske som Kim siger, skift denne.

Lars / Viborg