Periodisk udfald Philips 28ST1781

Hej NG! Et medlem af familien har ovenstående antikvitet og det lider af en periodisk fejl. Det går i "sort" skærm og samtidig skifter LED'en på fronten fra grøn til blinkende rød. Desværre har den ikke vist fejlen når jeg har været på besøg....

Nogle hints?

På forhånd tak!

Torben W.

Og jeg har omloddet tuner/MF for ca. et halvt år siden. Det har virket perfekt.

Reply to
Torben Wridt