Penta alarm PC interface

Hej derude Jeg har købt en alarm til huset af mærket Penta (trådført)

Jeg kan se at man kan købe et PC-interface-kit til at konfigurere den med. Men hvis der bare er tale om et serielt kabel og et eller andet GUI software, så gider jeg ikke betale en halv bondegård for det. Er der nogen der har erfaring med dette kit? Er der virkelig så specielt, eller kan man hurtigt selv lave det?

Stefan

Reply to
Stefan