PCMCIA Flashkort - alternativer - Page 2

Re: PCMCIA Flashkort - alternativer

Hvis du finder kuren, vil du så ikke være så venlig at poste den her.

:-)

--
mvh Uffe

Re: PCMCIA Flashkort - alternativer

Hørt! Jeg vil også gerne høre om den....
(Kommer ufrivilligt til at nynne Leonard Cohens "There ain't no cure..." ;-)

/Anders

Re: PCMCIA Flashkort - alternativer

*LOL*

En 'afvænnings' kur er at få børn, men den virker ikke helt (is there :-)

Så var der en der foreslog at grave en 40-fods container ned i baghaven.
Skær et hul i taget og sæt et lille skur ovenpå, til at skjule trappen.
Det forslag kan hlare skærene et stykke tid, men er vist ikke legalt :-(

Så jeg leder stadig efter en mulig kur ;-)

--
mvh Uffe

Re: PCMCIA Flashkort - alternativer

Ellers en genial idé

Desværre virker den næppe i lejlighed ;-)

Mvh. Uffe Ravn

Re: PCMCIA Flashkort - alternativer

Camufler det som et legehus nede på græsplænen.

--
mvh Uffe

Re: PCMCIA Flashkort - alternativer

Genialt, hvorfor er en fantasifuld fyr som dig, ikke blevet
udviklingsingenør? ;-)

Mvh. Uffe Ravn

Re: PCMCIA Flashkort - alternativer

Har du muligens spec. og foto også? Jeg trenger 2 stk til en 24V forsyning.

Trøst deg med, det er støtte sjanser for gevinst på skrormarkedet en å
spolle på LOTTO.

HM

Re: PCMCIA Flashkort - alternativer

Jeg tror ikke du umiddelbart kan serieforbinde dem fordi nul er jordet,
envidere har jeg ingen specs på dem, ud over at de er designet til at
drive 10 gamle scsi diske hver.

Re: PCMCIA Flashkort - alternativer

Hvad med et "PCMCIA Cardbus med 4 x USB 2.0"?
http://synonym.dk/mall/shop_varer.asp?action=show_item&shop_id59%57&vare_id39%6842

Re: PCMCIA Flashkort - alternativer

CF + passiv adapter er det oplagte bud. Det opfører sig ligesom kortene som
en ATA harddisk. En reel kortlæser (som fx. til SD-kort) mounter jo fint som
drev under fx. windows - men der er et driverlag ekstra.

Mvh.
 Anders (der vist har et par 32MB Sandisk PCMCIA kort liggende ;o)

Re: PCMCIA Flashkort - alternativer
Hvor store skal de være? Jeg har nogle 40Mb. Jeg kan også klare en
"IDE-skuffe" hvis det har interesse.

./Lars

Re: PCMCIA Flashkort - alternativer

de kan stadig fåes sandisk producere dem i stor stil lige fra 32MB til 8GB
de bruges eks. til F16 fly, dog i en rugget udgave som kan klare nogle
tæsk, vi bruger dem bla. hvor jeg arbejder til data på nogle af vores moduler
dog i den ruggee udgave hvor de koster 10 gange mere.

men hvis du ikke har de store krav så koster de ikke meget mere end normale
CF kort

det kan anbefales at bruge sandisk, da de er de bedste på market til at funger
som IDE disk.
du vil også se at sandisk anbefales af en del embeddet producenter
bla. versa logic, soekris etc. etc.

/Rasmus

--
www.linuxfromscratch.dk