PCI og cPCI specs.

Hejsan.

  Jeg ved de kan kF8%bes, men jeg har ikke lige 3 bondegE5%rde til salg,
sE5% er der nogen derude der har specs (hardware (elektroniske, herunder
constraints) og mekaniske specs) pE5% PCI og cPCI interfaces. Jeg finder
det for tE5%beligt at skulle betale 400USD for at fE5% lidt at vide om
prE6%cise mE5%l og constaints pE5% de forskellige stik op ad kortene.

  GE6%lder i F8%vrigt for fuld og halv lE6%ngde kort, samt for
blandingerne med 3V3 og 5V samt 32bit og 64bit. For cPCI kortenes
vedkomne gE6%lder det bE5%de for U3, U6 og U9 hF8%jde.

PFT
  Klavs.

Site Timeline