PCB liste i Orcad Layout/Capture

Jeg sidder og er ved at lægge et print ud i Orcad Capture som skal
eksporteres til Layout. (Det er version 9.20, fuld udgave). Jeg mangler
skrækkeligt en papirudgave af PCB footprints'ene. Er det noget, der kan
findes et eller andet sted?

Jeg ved at man i version 10 kan lave oversigterne inde fra Layout, men det
kan man så vidt jeg har kunnet finde ud af ikke i version 9.20, der er den
vi har licens til på uni. Er der noget lignende i den version jeg sidder
med, som jeg bare ikke har fundet endnu, eller kan det findes på nettet?

mvh
Simon Børresen

Re: PCB liste i Orcad Layout/Capture

De plejer at have et demo board med de forskellige footprints, som du kan skrive
ud.
Har du kigget demo'erne igennem ?

Site Timeline