PCB footprint til LM3876TF (Layout)

Jeg skal bruge et PCB footprint til en LM3876TF, men kan ikke finde noget,
der bare ligner i Orcad Layout. Iflg. databladet er det en 11-lead TO-220
package.

Skal jeg til at være kreativ, eller findes der et library et eller andet
sted, jeg kan bruge.

tak

/Simon

Re: PCB footprint til LM3876TF (Layout)

som sidste side i et datablad er der en tegning af footprintet. du kunne jo
benytte dette og så blot oprette din egen komponent.

Jacob

Re: PCB footprint til LM3876TF (Layout)
Hej Simon

Den tid du har brugt til at lede og til at skrive dette mail kunne du
have brugt på at lave en 4-5 footprint :)

Mvh Max
(der aldrig kunne drømme om at bruge færdiglavede footprint)

Re: PCB footprint til LM3876TF (Layout)

hehe... Jeps. Det ved jeg nu... Det var jo slet ikke så svært, man skal bare
hoppe ud i det.

/Simon

Re: PCB footprint til LM3876TF (Layout)

Depends.....

Mvh.
 Anders (der ikke tror Max har prøvet at lave fx. et MLF footprint i de
gamle Layouts ;-)

Re: PCB footprint til LM3876TF (Layout)

Må jeg anbefale at bruge pad-array generatoren :-)

Bo //

Re: PCB footprint til LM3876TF (Layout)

Kan den nye lave de der underlige "rektangulære med runding i den ene ende":
(_| ?

/Anders

Site Timeline