PCB footprint spørgsmål

Hej,

Jeg er igang med at tegne et kredsløb i ORCAD, som senere skal laves PCB ud af. Mit problem er, at der ikke defineret footprint for nogle af komponenterne. Når jeg kigger i listen over footprints, kan jeg ikke se hvad er hvad. F.eks. hvad står QUAD.80M/128/WG32.15/QUAD for? Hvad er det for en pakning passer til denne footprint?

MVH Flemming

Reply to
Flemming Hansen

Så må du, lige som alle os andre, lave det selv. Find datablad, kig bagerst for mekaniske data. Er du heldig foreslås et footprint.

Spørg OrCad, eller hent det ind i PCB-programmet og kig/mål på det. Det lugter jo af en 80-pins pakke, men om de mener PLCC, QFP eller noget tredje ved jeg ikke.

/Bo.

Reply to
Bo