PCB footprint spørgsmål

Hej,

Jeg er igang med at tegne et kredsløb i ORCAD, som senere skal laves PCB ud
af. Mit problem er, at der ikke defineret footprint for nogle af
komponenterne. Når jeg kigger i listen over footprints, kan jeg ikke se hvad
er hvad. F.eks. hvad står QUAD.80M/128/WG32.15/QUAD for? Hvad er det for en
pakning passer til denne footprint?

MVH
Flemming

Re: PCB footprint spørgsmål

Så må du, lige som alle os andre, lave det selv. Find datablad, kig bagerst
for mekaniske data.
Er du heldig foreslås et footprint.

Spørg OrCad, eller hent det ind i PCB-programmet og kig/mål på det.
Det  lugter jo af en 80-pins pakke, men om de mener PLCC, QFP eller noget
tredje
ved jeg ikke.

/Bo.

Site Timeline