pc skærm viser ikke rød farve

Hej,

Min XP maskine viser ikke farven rød men sort på farve paletten, men
modtageren får den røde farve, min skærm viser sort

På forhånd TAK for forslag.

Hilsen  Peter

Kunne det være det lille print der sidder for enden af billedrøret ?

Re: pc skærm viser ikke rød farve

Er der ikek nogle OSD menuer på din skærm ?

Ja, eller kablet op til din skærm.

Re: pc skærm viser ikke rød farve

Jo det er der, men helt ærligt så ved jeg ikke lige hvilken jeg skal
lede efter, er ret dum til disse ting.

Re: pc skærm viser ikke rød farve

En der normalt viser rød farve, bladr lidt rundt og sem om der ikke
kommer en frem.

Nogle monitors viser de 3 grundfarve, hvis de tændes for, unden at der
er en pc tilsluttet.

Kan vi få den til at vise en rød farve, denselv har genereret kan vi se
om det er internt i monitoren fejlen er, eller på kablet.

Re: pc skærm viser ikke rød farve
OK Klaus,

Jeg prøver, tak for hjælp!
Hilsen  Peter
----------------

Re: pc skærm viser ikke rød farve

jeg gætter på et knækket skærmkabel

--
Calle.

Re: pc skærm viser ikke rød farve
Hej!

Det kan du gøre over i dk.ed...skaerm. Herinde gætter vi på dårlige lodninger og
defekte lytter ;-)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: pc skærm viser ikke rød farve

Ikke hvis det skal loddes for at virke igen ;-)

--
Calle.

Site Timeline