PC skærm slukker

Jeg har et problem med en pc skærm der går ud efter 5 min 10 min ½ time, ja der er ikke noget symatri i det, udover at når pc`en går på pause skærm kan man ikke få den ud af pause skærm ved at røre ved musen eller trykke på en tast, men man er nød til at slukke skærmen og tænde den, før den tænder. Kan det værer det relæ der slår skærmen fra og til, eller kredsen der styrer relæet, eller måske højspændingen.

Reply to
AD