PC måle program? - Page 2

Re: PC måle program?
søg efter picoscope, det koster ikke det store.
Men du kan lave det selv ud af f.eks en MAX190 kreds (se datablad, så har du
løsningen)

--
Calle

Re: PC måle program?

Nu er det lang tid siden jeg har læst High Fidelity, men sidst jeg
læste det, var målingerne foretaget med en Audio Precision analyzer.
Prøv at kigge på måleudskrifterne. Står der ikke 'AP' øverst oppe i et
af hjørnerne?

Hvis der stadig gør det, snakker vi ikke om et indstikskort, men om et
apparat der styres gennem PC'en. AP analysatorer kan fås i mange
varianter, men fælles for dem alle er at de koster knaster. Og her
mener jeg ikke husmandsknaster, men rigtig mange knaster.

Torben

Site Timeline