PC LCD skærm problem

Hejsa,

jeg har et problem med min Samsung T710, som jeg lige vil høre,
om I har nogle gode ideer til at få til at virke igen før jeg
giver helt op.

Problemet er, at den oftere og oftere når den går ud af standby
ikke kan synce på input signalet, og istedet viser et skummelt
billede, se
http://www.student.dtu.dk/~mthom/upload/monitor/P1010308sm.jpg
på DVI (på VGA skriver den "Not optimal mode, use 1280x1024x60Hz -
også selvom signalet er sat op til netop dette).

Spændinger, lytter og krystal er målt ok.

Mit bedste gæt er, at det er controlleren (SE7888) der er stået
af. Jeg går ud fra, at det er umuligt at få fat i sådan en,
ligesom selve kortet (MJ17BS) ikke er til at få fat i? Min googling
har i hvert fald ikke givet noget..

//michael

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail /