PC kabinet giver stød ved berøring ?! ? - Page 3

Re: PC kabinet giver stød ved berøring ?!?
Og dermed har du vel også punkteret at det skulle være "perfekt" "på
jordpotentiale" ja, men ikke perfekt. 10kOhm i serie vil stadig kunne
give et seriøst elchock - og det er ikke ret meget værd som jord, ikke
engang til karsedyrkning ;-)

/carsten

Re: PC kabinet giver stød ved berøring ?!?

Hvilket?

Jeg har skrevet at radiatoren _ikke_ må anvendes som jordforbindelse.

Re: PC kabinet giver stød ved berøring ?!?
Du skal enten deaktivere dit netstøjsfilter i din pc eller have ny strøm
forsyning. det er dårlig karma med en pc der er tyverisikret med "høj"
spænding

Re: PC kabinet giver stød ved berøring ?!?

Hvad...?!

Re: PC kabinet giver stød ved berøring ?!?

Den skal jeg lige have igen - længere oppe fik jeg at vide at det er
fuldstændig normalt - Jeg har rent faktisk en anden PSU men gider ikke
skifte den hvis ikke du er sikker i din sag !

--
Mail mig på uffe <elefantnæseA> skelmose <prik> dk

Re: PC kabinet giver stød ved berøring ?!?

Det er med 95% sikkerhed det samme.