PC/hifi/hybridnet

Hvis jeg nu sætter 2*220 nF på min PC på 220V siden, trækker midten ud som
en slags virtuel jord, det samme på HIFIen, derefter trækker midten til stel
på Hybridnettet, vil de så ikke få samme virtuelle jord?

PC                    HIFI             Antenne
220nF 220V    220nF 220V
    |                        |
------------o---------------o--------o
    |                        |
220nF 220V   220nF 220V

Eller er jeg helt galt på den?

Grunden er den at der fremkommer en form for fejlstrøm, når de 3 dele er sat
sammen altså gnister på line out/line ind, det skal der jo nok ikke være.

John

Re: PC/hifi/hybridnet

Nu er hybridnettet "koblet til stel" altid. Hvorfor så ikke jorde det
hele samme n og koble det til stel på hybridnettet ?

Det gør der netop fordi din PC ikke er jordet og har de berømte
afkoblingskondesatorer til jord.

Dit hybridnet laver så jordforbindelse og derfor opstår dine "gnister".
Der er for øvrigt "livsfarlige" for dit anlæg......