pc dåse

Jeg har brug for at opsætte en stikdåse, der har et vga stik, findes det ?

Re: pc dåse

Jeg tvivler, men du kan da lave det selv, med lidt bore og file arbejde.

Re: pc dåse
Lave_5 skriblede og skrablede følgende:

Ja, det er ikke utænkeligt. De har jo nogenlunde samme form som et comstik
eller lignende serielstik, så du skal bare finde en forplade, der har denne
udskæring.

Claus

Re: pc dåse
On Wed, 1 Dec 2004 19:21:27 +0100, "Claus Tersgov"

Er det ikke samme størrelse som et db9 stik (comport 9-ben) ??
Dem laver FUGA da vidst.

Carsten

Re: pc dåse
Carsten skriblede og skrablede følgende:

Jo, det er det nok. Jeg tør ikke lige sige størrelsen, men de findes i
massevis hos firmaer, der handler med brugt el-materiel. Det er jo
kontakter, som har været brugt i læssevis i næsten alle store institutioner
og firmaer i "gamle" dage..

Claus

Re: pc dåse

Ja, LK laver dem i 50x75 mm.

Mvh Max

Re: pc dåse

Ja det gør, jeg mener blandt andre at Wexøe laver dem (navnet kan være
stavet forkert :-)).

Site Timeline