parallelport dims igen igen...

Hejsa

Jeg fik for noget tid siden anbefalet herinde, at mit kredsløb der skal forbindes til par.porten havde nogen 4k7 pullup modstande på indgangen. problemet er at så vidt jeg kan se virker det ikke hvis jeg har disse på. Ville det skade min lpt-port hvis det var pull-down istedet????

Mvh René

Reply to
René Andersen

Pullup på indgangene? Hvorfor det, det sidder der allerede. Hvis du styrer indgangene fra CMOS, kan det være fordi du belaster dem for hårdt med dobbelt pullup.

På udgangene kan en pullup være nødvendig hvis du interfacer til CMOS indgangen.

Nej, men det vil sansynligvis ikke virke.

Reply to
HKJ