parallel porten programmering C

Hej  :)
vilken funktion skal jeg bruge for at snake med parallel porten ? :)
jeg har gjort det før får laaaang tid siden   men nu kan jeg ikke huske
vordan man gør

jeg har adgang til C++Builder på win XP

er der nogen der har et par god  eksempel, tips eller ide :)

jeg prøve med out outport mm (888,32) = (poer,data)

--- Bla bla bla ---
ja jeg har søgt  men jeg fin alldt and in vad jeg leder eftere ( jeg er
bar ikk god eller ... )

dk.edb.programmering.C er hel død + error ellers er det min net udbyder
og der er sikert fler her der har viden om dette :)

tak :)

Re: parallel porten programmering C

http://www.lvr.com/parport.htm
Se under "Programming".

Leo Havmøller.

Re: parallel porten programmering C
tak :)

ja det ser ud til jeg skal lave en driver førset eller købe en for kun
200$ :)

hmm kan det pase ? :)

der må var ander in mig der har lave noget med parallel porten på win XP :)

noget code at se på vil var Guf(godt) :)

Re: parallel porten programmering C
Nej. Åben http://www.lvr.com/parport.htm , LÆS under under "Programming".

Ja.

Åben http://www.lvr.com/parport.htm , LÆS under under "Programming".

Leo Havmøller.

Re: parallel porten programmering C

Der er stadig liv i dk.edb.programmering.c selvom flowit ikke er det
store. Du kan have mere held med at prøve dk.edb.programmering
(hovedgruppen)

Har selv lige haft problemet med at program der skulle bruge en bestemt
driver (dlportio.dll og dlportio.sys) for at kunne styre et par af
benene på printerporten. Selvom den er ustabil med XP kan du måske finde
ud af noget ved at kigge på den. Nogle af kildeteksterne skulle være med
i original-pakningen selvom den ikke længere supporteres.

/Lars

Site Timeline