parallel forbinde 2 ir recivere - Kan man det??

Jeg har et apparat som jeg ønsker at betjene fra 2 rum. Og ønsker IKKE et af disse trådløse IR link som bare står og suger strøm.

Så jeg tænkte om man kan lodde en ekstra ir receiver diode på et stykke kabel og forbinde den parallelt med den indbyggede.. Nogen der har prøvet dette med positivt resultat??

Hilsen Jan

Reply to
Ingelsen

Ingelsen skrev:

Hvor meget strøm bruge et IR link da? Er det ikke nemmere at sætte et større batteri i eller en ekstern forsyning?

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"

Ingelsen skriver:

Det vil næppe virke. Den lange ledning vil samle alt for meget støj op.

Tror godt det kan lade sig gøre !! Mener sådan en modtager har åben kollektor udgang. Så prøv.

Hans-Ole

"Ingelsen" skrev i en meddelelse news:46adf015$0$91718$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...

Reply to
Hans-Ole Jensen