Panelmeter i sære dimensioner

Hej.

Kan panel meter 200 mV eller 1mA model fremskaffes i disse mål nogen steder ?

48mmx88mm (HxB)

Jeg har plads til noget der er ca. 40 mm dybt.

// Per.

Reply to
Per Jensen

Glemte lige, det skal være digitale :-)

Om det er LCD eller LED spiller ingen rolle.

Reply to
Per Jensen

Kan du ikke bruge 48x96 som er en standard størrelse?

Det er ikke meget plads - dem jeg kender er noget dybere.

--
OV1A Jens

 Whoever ordered pizza by fax, please clean the machine.
Reply to
Jens Petersen

En smule mindre kan m=E5ske bruges?

mvh Yhorbj=F8rn

Reply to
thl

Nej, der er ikke plads, og jeg vil gerne bruge det eksisterende hul i fronten af apparatet.

Me 2, jeg bygger sku selv noget.

// Per.

Reply to
Per Jensen

Nah, jeg gider ikke adaptorplader, det kommer til at ligne noget der er løgn...

// Per.

Reply to
Per Jensen