Panelmeter i sære dimensioner

Hej.

Kan panel meter 200 mV eller 1mA model fremskaffes i disse mål nogen
steder ?

48mmx88mm (HxB)

Jeg har plads til noget der er ca. 40 mm dybt.

// Per.

Re: Panelmeter i sære dimensioner

Glemte lige, det skal være digitale :-)

Om det er LCD eller LED spiller ingen rolle.

Re: Panelmeter i sære dimensioner
On Mon, 02 Aug 2010 09:53:03 +0200, Per Jensen

Kan du ikke bruge 48x96 som er en standard størrelse?

Det er ikke meget plads - dem jeg kender er noget dybere.
--
OV1A Jens

 Whoever ordered pizza by fax, please clean the machine.

Re: Panelmeter i sære dimensioner

Nej, der er ikke plads, og jeg vil gerne bruge det eksisterende hul i
fronten af apparatet.

Me 2, jeg bygger sku selv noget.

// Per.

Re: Panelmeter i sære dimensioner

En smule mindre kan mE5%ske bruges?
http://www.sureelectronics.net/goods.php?id3D%986
mvh
YhorbjF8%rn

Re: Panelmeter i sære dimensioner

Nah, jeg gider ikke adaptorplader, det kommer til at ligne noget der er
løgn...

// Per.

Site Timeline