Panelisering i Eagle....jeg går amok.....;-(

Godt så....jeg overser nok eet eller andet totalt åbenlyst(det håber jeg
skisme snart!).

Jeg sidder med et lille print, som jeg gerne vil har lavet nogle stykker af
med den aldeles glimrende toner transfer metode, men det holder ikke helt at
udskrive 1 lille print på et helt A4 ark, når der burde kunne være mindst 30
af disse små prints på samme ark.

Så jeg kan da bare tænde de lag jeg skal bruge, kopiere det ud til et array
med en masse prints i, i A4 størrelse. Men sådan leger vi altså bare ikke
kan jeg se.

Har forsøgt i BOARD med at køre panelize.ulp, markere , CUT og PASTE, men
jeg får en fejlmelding om at jeg ikke kan gøre dette i BOARD, men kun i
SCHEMATIC.

Kun hvis jeg slukker ORIGINS layeret kan jeg få lov. Men når jeg så markerer
det, copy og paste, så får jeg kun baner og vias med. Ingen komponentøer.

Jeg gør eet eller andet helt forkert, for andre kan sgida få det til at
virke.

Der er vel ikke en venlig sjæl med tjek på eagle der kan give mig en step by
step anvisning, skåret ud i pap (eller PCB)?

a la "fat med højre hånds tommel- og pegefinger..."

Mvh
Henrik

Re: Panelisering i Eagle....jeg går amok.....;-(
Markere først emnet, klik på klip, klik på emnet m. højre musetast, derefter
paste. sådan kan du kopiere Board i Eagle. Vær opmærksom på at du ikke kan
lave A4 board i Eagle med mindre du har prof. version.

af
at
30
array