Panel Metre, men hvor er de billigst?

Hejsa..

Jeg har brug for et par viser panel metre, til indbygning, jeg har fundet
nogle ved RS men til 325kr stykket, må de kan findes billigere,, jeg har
brug for 2 stk. Amperemetre på 0-20A og to voltmetre på 0-15V (eller hvad
der ligger i nærheden af)

Hvor kan jeg finde det til en fornuftig pris?

//Brian

Re: Panel Metre, men hvor er de billigst?

Hej Brian

Hmm. Jeg startede med at skrive:
"Panelmetre har aldrig haft en fornuftig pris, desværre."
Men nu har jeg ændret mening. Til denne:
"Panelmetre har altid haft en fornuftig pris, desværre."
Det er præcisionsmekanik der kan holde i hundrede år, og det koster!
Find nogen der sælger et restlager, måske Brinck har noget.

Du ved jo godt at ethvert (næsten) meter kan bringes til at måle
"hvad som helst", ikke? (med forbehold for skalaen)

/Bo.

Re: Panel Metre, men hvor er de billigst?
Skal det absolut være med visere?
Kan ikke bruge digitalmetre?

--
MVH.
Finni

Det kunne jeg godt, men ved desværre for lidt på lige dette område, men kan
du give nogle gode anbefalinger lytter jeg gerne

//Brian

Re: Panel Metre, men hvor er de billigst?
Hej Brian

På nettet kan man finde dem til under en hund

http://cgi.ebay.at/LED-Panel-Volt-Meter-3-5-Digit-Panelmeter-Gruen-Green_W0QQitemZ330178186291QQihZ014QQcategoryZ12961QQcmdZViewItem

Re: Panel Metre, men hvor er de billigst?
Pas på de 20A ved digital-udgaven.
En del af disse LCD/LED-moduler har en følsomhed på 1V. Ved 20A giver
dette en shunt på 20 Ohm ~ 20W. Du skal have fat i et modul med en
følsomhed <= 100mV.

Mvh.
Bjarne

Re: Panel Metre, men hvor er de billigst?
Der er også denne mulighed:
http://www.vejle-rc.dk/web-shop.asp?showItem70%92
Instrumenterne kan du instille til dit formål.

--
MVH.
Finni

Re: Panel Metre, men hvor er de billigst?
skal se hvad jeg har på lager
mvh Erik

Re: Panel Metre, men hvor er de billigst?

Prøv http://www.elektronik-lavpris.dk/eshop/index.asp
De har et 15A til 79,-

Martin

Re: Panel Metre, men hvor er de billigst?

Du kunne vel ikke hjælpe mig med et varnummer til denne?

//Brian

Re: Panel Metre, men hvor er de billigst?

kig på denne side

http://www.elektronik-lavpris.dk/eshop/showproducts.asp?PGR_ID16%98&PAGE=1
--
Jan_stevns

Re: Panel Metre, men hvor er de billigst?

Det er jo tilAC. Må det være det?

--
MVH.
Finni

Re: Panel Metre, men hvor er de billigst?

Kik på hele siden.

Re: Panel Metre, men hvor er de billigst?
Hvis det er DC skal du lidt længere ned på siden (DKK 99,-).
Bjarne

Re: Panel Metre, men hvor er de billigst?

det skal du nok ikke spørge mig om ;)

De har jo til både og på den side
--
Jan_stevns

Re: Panel Metre, men hvor er de billigst?

Super.. det var lige hvad jeg manglede.. går straks på indkøb..

//Brian

Re: Panel Metre, men hvor er de billigst?
Icenfire (6920) formulerede spørgsmålet:

Hos ham her: http://www.el-supply.dk /
Kai

Re: Panel Metre, men hvor er de billigst?

Kunne du hjælpe med et direkte link, varenummer olign?

//Brian

Re: Panel Metre, men hvor er de billigst?

har du glemt hvad du selv skrev tildligere i dag ?

--
Jan_stevns

Re: Panel Metre, men hvor er de billigst?

Det skal være DC..

//Brian

Site Timeline