Panasonic problemer

Davs med jer.

Jeg har en Panasonic video  NV-HD610E, hvor jeg har måtte skifte følgende:
TU brake
Main Lever
Tryk rullen.

Jeg har derefter måtte justere tension på båndbremsen, men der forkommer
stadig en lille  streger ca. 2/3 oppe på skærm billedet.
Er der nogen af jer der har en idé til hvad dette kan skyldes ??? Eller er
det bare mig som ikke har fået justeret tension ordenligt op ???

På forhånd mange tak for hjælpen.

--

Med  venlig hilsen
Thias F. Russell

Re: Panasonic problemer

Du kan vel ikke have kommet til at lave et lille hak et sted på/ved  drum'en
?

Hvordan løber båndet, er det lige stramt i top og bund eller blafrer det
hvis du puster forsigtigt på det

Hvordan har elektrolytterne det på kapstanmotoren, på drum motoren og i
strømforsyningen,( jeg mener nu godt nok at det giver støj i hele billedet)

mvh
JBH

Re: Panasonic problemer
Davs JBH

drum'en
Jeg kan ikke se noget, så det skulle jeg mener at jeg ikke havde.

fint, især efter at jeg har fået stillet tension op. Men måske det er båndet
der er ved at sige farvel, det er blevet brugt en del gange til de video jeg
kigger på.

billedet)

De har det vist fint, jeg mener lige som dig at så skulle det være hele
billedet der skulle være støj på.

Med venlig   hilsen   Thias Russell

Site Timeline