Panasonic Mikrofonkapsler

Hej gruppe

Jeg har brug et par stykker eller  4 af denne mikrofon kapsel: Panasonic
WM-61A http://panasonic.com/industrial/components/pdf/em06_wm61_a_b_dne.pdf
Den er blevet meget populær hos både proffer og hjemmebyggere ude i verden,
da den har virkeligt gode lydegenskaber og et højt output. Uden batteri kan
den bruges til MiniDisc playere, og med batterier kan den bruges til
apparater med Line-indgang only. Se f.eks http://www.toddh.net/music/njb/ Er
der nogen der ved, om de kan købes i Danmark?
Alternativet er at købe dem over internettet, hvor de er billige men bliver
pålagt et kæmpe ekspiditions og shippingsgebyr. Jeg har tænkt mig at købe 10
til mig selv (til køkkenskuffen), men pga. gebyrerne vil det være meget
smartere at købe hundrede kaplser istedet, så ville de komme ned under 20kr.
stykket. Hvad plejer I andre at gøre i samme situation? Kan man gå flere
sammen om at bestille hjem, så man kan komme op på lidt større ordrer?

Mvh Erik

Re: Panasonic Mikrofonkapsler

http://panasonic.com/industrial/components/pdf/em06_wm61_a_b_dne.pdf
verden,
kan
Er
bliver
10
20kr.
Det er jo allerede besvaret i dk.teknik.lyd. Det er ikke videre høfligt at
X-poste - har jeg hørt.

Karsten H. Jensen

Re: Panasonic Mikrofonkapsler
Hej Karsten,

Hvis emnet er relevant flere steder _og_ det laves som en regulær X-post
_med_ XFUT er det nu ikke galt (men det må Erik så lige lære).

--
Venlig hilsen,
Søren