Panasonic Autoradio - Enable Aux indgang

Hej Gruppe

Jeg ved godt at dette måske er den forkerte gruppe, men jeg prøver
alligevel.

Jeg har en Panasonic autoradio, CQ-DFX444LEN, som er forberedt til en
CD-skifter og har derfor også en aux indgang. Denne aux indgang vil jeg
gerne benytte til min mp3 afspiller. Men aux indgangen er ikke brugbar, da
der ikke sidder en CD-skifter på radioen. Mit spørgsmål er så om der findes
en adaptor, eller en anden lille dims, som kan gøre at jeg kan bruge aux
indgangen ?

Jeg vil lige sige med det samme, at en løsning med en FM-modulator er ikke
løsningen. Denne er afprøvet og det lyder mildest talt forfærdeligt.

Med venlig hilsen
Jesper

Site Timeline