pærer til gamle radioer

en der ved hvor man kan købe lamper til stereoudstyr.

jeg mangler nogle der ligner glassikringer.

 7V 0.3A

Vh Per

Re: pærer til gamle radioer
Hej Per

Er det den glassikring der er ø6x32 mm og kan
du bruge dem på 8 volt, så prøv

http://www.vejle-rc.dk

Søg på:    8-0,3

Mvh Max

Re: pærer til gamle radioer

Mon ikke der menes pinollamper?
Karsten H. Jensen

Re: pærer til gamle radioer
Hej Karsten

Da ikke hvis de ligner glassikringer.

Ps: pinollamper er spidse i enderne.

Mvh Max

Re: pærer til gamle radioer

Ja, lige præcis.

Re: pærer til gamle radioer

 det er ikke denne type
http://www.disconetto.dk/shop/default.asp?ProductID02%0540

Vh Per

Re: pærer til gamle radioer
On Sat, 6 May 2006 23:36:02 +0200, "Max"

  den er nu kun 28 mm, men jeg kan ændre klemmerne lidt. så går det
vist lige.
 tnx.

Vh Per

Re: pærer til gamle radioer
Jeg har nogle 6.3 V
med spadestik fatning hvis det kan bruges, kan da godt undvære et par
stykker
hvis det er dem du ksal bruge eller de kan bruges...

/ Niels