Pærer 12V 1W til Beomaster 1900 ? - Page 2

Re: Pærer 12V 1W til Beomaster 1900 ?
Hej Rasmus

Men det virker jo alligevel :)

Re: Pærer 12V 1W til Beomaster 1900 ?

ingen kommentar!

Rasmus
Re: Pærer 12V 1W til Beomaster 1900 ?

Tro det eller ej.
De kan faktisk skaffes fra B&O.
Find det lokale B&O værksted, de kan skaffe de rigtige pærer.
Prisen vil jeg ikke udtale mig om ;-)

--
mvh Uffe

Re: Pærer 12V 1W til Beomaster 1900 ?
Tak for mange gode svar!
Jeg vil starte med at besøge en radiomekaniker - og der er jo også et B&O
center i Sønderborg, dem havde jeg i mit stille sind afskrevet, da det jo
ligner lidt af et palads med produkter som jeg prismæssigt aldrig ville
kunne komme i nærheden af...
Og så er jeg i mellemtiden kommet i tanke om Radio Stikoni Sønderborg - det
er jo et værksted/butik, hvor manden har rudet de 70, og mest gør i gamle
apparater - han har faktisk et par gamle Josty Kit byggesæt hængende..

mvh

Andreas M. Hansen

Re: Pærer 12V 1W til Beomaster 1900 ?

Hvis du er i Sønderborg så kunne de jo besøge O.B. Carlsen, han har muligvis
også noglepære der kan bruges.

--
Peteropfinder
Peter N. Petersen

Er OB virkelig stadigvæk aktiv ? - jeg kan jo huske ham og hans gamle mor
fra den gang jeg rodede med elektronik som dreng for en 30 år siden - det
var godtnok en meget speciel butik ;o)
Men gamle tampon Carlsen (som han hed i folekmunde) vil jeg da også have i
tankerne så.

mvh

Andreas M. Hansen

Re: Pærer 12V 1W til Beomaster 1900 ?

Det er nok 3 år siden jeg var forbi sidste gang, men det ser ud til at han
stadig er igang. Se http://www.bigsound.dk /

--
Peteropfinder
Peter N. Petersen