pære udendørstemp. visning audi A6

Jeg er ved at udskifte en lille pære i et instrument i min bil
pæren er 6 mm høj og 3 mm i diameter 14v  80mA
Hvor kan den købes?
Mvh OBH.
Foto af pæren er postet i dk.binaer
A6 pære.

Re: pære udendørstemp. visning audi A6
On Tue, 22 Feb 2005 09:59:36 +0100, Ole Hansen

Har du prøvet hos en Audiforhandler?

Henrik.

Re: pære udendørstemp. visning audi A6

Ja jeg har prøvet hos Audi.
Svaret var køb et komplet instrument til x tusinde kr
OBH.

Re: pære udendørstemp. visning audi A6
On Tue, 22 Feb 2005 10:27:04 +0100, Ole Hansen

Ja, de er nogle tyveknægte ...

I min gamle Polo sad der lysdioder i instrumentpanelet, men man
kunne ikke (dengang) få blå lysdioder til en rimelig pris, derfor
sad der en gul lysdiode til fjernlyset. Det var der vist en del
kunder der var utilfredse med, så på et tidspunkt gik VW over til
at montere en glødelampe med en blå hætte i stedet. Sådan en kan
du måske bruge (evt. med en passende formodstand - svjh var det
ikke en 12 V pære) og den har kunnet købes hos VW/Audi.

Måske kan du bruge en lysdiode med passende formodstand, så
slipper du for at skulle skifte den senere?

Ellers må du kigge løs hos RS (www.rsonline.dk) eller ELFA
(www.elfa.se/dk/).

Henrik.

Re: pære udendørstemp. visning audi A6

Den kan ikke købes hos Audi de vil gerne sælge mig et komplet instrument
(jeg tør ikke sprøge om prisen)
OBH.

Re: pære udendørstemp. visning audi A6
Det ligner en almindelig skalapære.

Henvend dig til diverse elektronikforretninger, de har dem helt sikkert

Carsten

Re: pære udendørstemp. visning audi A6

Det nærmeste RadioTV værksted.

Mvh. Uffe Ravn

Re: pære udendørstemp. visning audi A6

Prøv at kig på www.rscomponents.dk - de har en del

Mvh.
Brian S Jensen

Re: pære udendørstemp. visning audi A6

Umiddelbart ville jeg tro, at en fatnings-løs instrumentpære må kunne
bruges, er dog ikke sikker på målene. Prøv at gå ind på nærmeste værksted.
Hvis deres lagermand ellers er nogenlunde human, så kan du godt få lov at
"dykke" i pæresortimentet. ( forøvrigt tåbeligt at man ikke kan skifte pære,
men kan det være en trøst, så er det langtfra eneste sted hvor
bilfabrikanterne er nogle tyveknægte ;o) )
mvh
Ebbe

Re: pære udendørstemp. visning audi A6

Hvorfor spørger du ikke i "vores" Audi forum ?
Mon ikke det er de samme pærer som omtales her
http://asp.audi-club.dk/topic.asp?TOPIC_ID28%52

Mvh Morten

Site Timeline