Pære til display i Sony autoradio

Hejsa

Jeg er den lykkelige ejer af en Sony radio i bilen, men lyset er desværre
gået i displayet.
Er ved et held faldet over en service manual på nettet og har fundet ud af
hvad det er for en pærer jeg mangler,
men har ikke kunnet finde noget sted hvor jeg kan købe den... :-(

Der er tale om en pærer på 5volt, 80mA, som måler 5mm i højden og knap 3mm i
diameter.

Er der en ude i det danske land der ved hvor man kan støve sådan en op ?

Godt nytår til jer alle...

Re: Pære til display i Sony autoradio

desværre
ud af
3mm i
?

Og her får et svar:
Jeg har selv, hos Brink, købt pærer til min gamle B&O radio og han har
et rigt udvalg af sådanne små pærer, så det mener jeg, at du skal prøve.

Ejvind Andersen
Re: Pære til display i Sony autoradio
I følge deres hjemmesiden (www.brinck.dk) har de den desværre ikke...
Jeg har ligeledes prøvet 'OK Elektronik' i Horsens også uden held...

Så nye bud er velkomne :)

Re: Pære til display i Sony autoradio
Hej!

Glem deres hjemmeside! Den er med garanti ikke opdateret... Jeg har købt
mikropærer hos dem for nyligt - også til en autoradio.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Pære til display i Sony autoradio

Ja! - man burde kunne få en STRAF for at have en så uopdateret hjemmeside
som dem. Jeg har flere gange hørt folk i butikken klage over at de havde set
et-eller-andet til en pris på deres hjemmeside, men nu koster den faktor 3,
fordi den ikke er opdateret.... Gu ved hvordan man egentligt står juridisk
hvis de reklamerer med en pris på nettet, og den i butikken er dyere.... ?

Anders

Re: Pære til display i Sony autoradio
Hej!

Hmm, det kan du jo lade komme an på en prøve :)

Dog er Brincks hjemmeside INTET i forhold til Aage Nielsens. Den er opdateret
senest d. 13/7 2000... Jeg har spurgt ham hvorfor og svaret lød "webmasteren har
glemt kodeordet til sitet". Geeeez :(

--
Mvh, Kim Voss Schrader (fortsat skribent i dk.fritid.kaffeklub.bil)

Privat radiosamling sælges, giv et bud pr. mail! Befinder sig på Sjælland.
Re: Pære til display i Sony autoradio
Hejsa

Hvad med Århus Radiolager ? http://www.aarhus-radio-lager.dk /
Hvis du alligevel befinder dig ved Horsens kanten, er der jo ikke den store
udflugt i det :-)

/Brian

Re: Pære til display i Sony autoradio
Hejsa

De har, jeg har selv købt hos dem til en Sony, koster under en ti'er pr.stk.

Mvh Hauge

Re: Pære til display i Sony autoradio
Hejsa

De havde desværre ikke 5volt 80mA, såhh jagten må fortsætte....

pr.stk.

Re: Pære til display i Sony autoradio

Jeg har selv haft samme problem med en autoradio....klare pærer monteret med
rødegummihætter. Jeg udskiftede simpelthen pærerne med røde 3mm lysdioder
samt selvfølgelig formodstande.

Jens

Site Timeline