Pæne trykknapper

Hej, jeg står og vil lave noget blæser/lys styring til min PC, jeg har tænkt
mig at lave noget med et LCD og nogen trykknapper (µC styret), da det gerne
skal se lidt fedt ud søger jeg nogen pæne trykknapper. Jeg har set at
RS-components har nogen, men de er lige rigeligt dyre efter min smag; mellem
60 og 120 kr/stk! Så selvom jeg kun skal bruge 2-3 stykker løber det jo
hurtigt op i pris...

Det jeg havde forestillet mig var noget retning af dette:
http://img-europe.electrocomponents.com/largeimages/CD190071-02.jpg
Varenr. 179-0906 (bla.) hos RS

Er der nogen der ved et sted man kan få noget lignene bare lidt billigere? -
Behøver ikke nødvendigvis være i DK, men det vil da være at foretrække :)

Og evt. lidt mindre? Ydre diameter er 22 og 25mm alt efter model, det er
lige lovligt stort efter min smag :)

Brian

Re: Pæne trykknapper
Klart nok
tænkt
gerne
mellem
billigere? -

Re: Pæne trykknapper

Øøøøøh Dan, hvad var det lige at du svarede på der ?

Re: Pæne trykknapper
<snip>

Jeg gætter på han tester, der er et tilsvarende indlæg i

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Tester ?

Han skriver "Klart nok" og så er det, det.

Re: Pæne trykknapper

I dk.fritid.dyr.akvarium var hans svar "Helt sikkert", men en
google-søgning tyder mere på en troll:
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=ISO-8859-1&q=Dan+Spares&btnG=Google-s%F8gning&meta=group%3Ddk.%2A

Hvis Dan følger tråden vil jeg da opfordre ham til at kigge lidt på
www.usenet.dk, og især http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

FUT news:dk.admin.netikette
FUT? http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Re: Pæne trykknapper

Der er da noget interresant imellem, tak for det :)

Bla. dem her:
http://www.mec.dk/files/navimec%20rear.pdf

Brian

Site Timeline