Pæne trykknapper

Hej, jeg står og vil lave noget blæser/lys styring til min PC, jeg har tænkt mig at lave noget med et LCD og nogen trykknapper (µC styret), da det gerne skal se lidt fedt ud søger jeg nogen pæne trykknapper. Jeg har set at RS-components har nogen, men de er lige rigeligt dyre efter min smag; mellem

60 og 120 kr/stk! Så selvom jeg kun skal bruge 2-3 stykker løber det jo hurtigt op i pris...

Det jeg havde forestillet mig var noget retning af dette:

Varenr. 179-0906 (bla.) hos RS

Er der nogen der ved et sted man kan få noget lignene bare lidt billigere? - Behøver ikke nødvendigvis være i DK, men det vil da være at foretrække :)

Og evt. lidt mindre? Ydre diameter er 22 og 25mm alt efter model, det er lige lovligt stort efter min smag :)

Brian

Reply to
Brian Lund

Klart nok "Brian Lund" skrev i en meddelelse news:3ffa24ff$0$94995$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

tænkt

gerne

mellem

billigere? -

Reply to
Dan Spares

Dan Spares skriver:

Øøøøøh Dan, hvad var det lige at du svarede på der ?

Jeg gætter på han tester, der er et tilsvarende indlæg i news:dk.fritid.akvarium

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Soeren Nielsen skriver:

Tester ?

Han skriver "Klart nok" og så er det, det.

I dk.fritid.dyr.akvarium var hans svar "Helt sikkert", men en google-søgning tyder mere på en troll:

Hvis Dan følger tråden vil jeg da opfordre ham til at kigge lidt på

og især

FUT news:dk.admin.netikette FUT?

mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk
Soeren Nielsen

Mine favoritter er :

De er billige ca 15-20 komplette

Reply to
Claus

Der er da noget interresant imellem, tak for det :)

Bla. dem her:

Brian

Reply to
Brian Lund