Overvågningskamera

Jeg skal bruge et web-cam eller lignende til overvågning. Det skal (helst)
være trådløst og kunne tage et billede f.eks. hvert sekund, eller optage
film, der ikke fylder alt for meget på en harddisk.
Er der nogen her i gruppen, der kan anbefale noget ?

mvh
Preben

Re: Overvågningskamera
Hej

Kig på http://www.axis.com/ de har lige det du skal bruge

Wiljan

Re: Overvågningskamera

Tak for det, men jeg foretrækker en dansk forhandler. I følge deres
hjemmeside, skulle der være forhandlere i Danmark, men jeg ser ingenting.
Siden virker muligvis ikke korrekt.

mvh
Preben

Re: Overvågningskamera

Se det trådløse kamera der er på QXL. ( 899,-)
/SL

Re: Overvågningskamera
Hej Preben

Et trådløst webcam og så noget software der kun optager når
der er bevægelser foran kameraet må være en løsning.

Kender ikke så meget til de forskellige fabrikater at webcams,
men hvis man holder sig fra de helt billige, så ligner de forskellige
mærker nok hinanden meget, f.eks. Logitechs har et godt ry.

Mvh Max

Re: Overvågningskamera

Jeg har selv en trend som kører via kobberkabel. Det har nu fungeret uden
problemmer i flere år, så det vil jeg da gerne anbefale. Jeg ved de
også laver trådløse.

--
/ Peter Andersen
/ Skanderborg

Re: Overvågningskamera

Hvor kan man købe den?

mvh
Preben

Re: Overvågningskamera
Hej preben

Jeg er ved at starte lidt import op med overvE5%gning. sE5% jeg kan
mE5%ske hjE6%lpe dig der.
Hvad skal du bruge det til.
er der lys eller skal der ir pE5% ogsE5%.
er det indendF8%rs eller udendF8%rs.

du er velkommen til at kontakte mig pE5% snipped-for-privacy@hvorupgaardtag.dk

Mvh Gert Nielsen

Re: Overvågningskamera

Hej preben

Jeg er ved at starte lidt import op med overvågning. så jeg kan
måske hjælpe dig der.
Hvad skal du bruge det til.
er der lys eller skal der ir på også.
er det indendørs eller udendørs.

Det skal bruges udendørs til noget så uskyldigt som overvågning af et
fuglefoderbræt. Store mængder foder forsvinder om natten, så jeg ville
forsøge at finde ud af om det er rotter eller hvad. Så "projektet" må siges
at høre til den pjattede afdeling, hvorfor prisen ikke bør være særlig høj.
Jeg har fundet noget, som jeg kunne bruge, hos firmaet SpyDK, www.spydk.dk,
så du kan se specifikationerne her:
http://spydk.dk/product_info.php?products_id63%&osCsid00%74cfed34471a480b2d7440fd2cdba1

Som du kan se, koster det der kr. 1495,- Jeg har ikke købt endnu, da jeg
synes prisen er noget i overkanten af, hvad jeg har lyst til at betale, så
lad mig høre, hvis du kan gøre det billigere.

mvh
Preben

Re: Overvågningskamera
Hej Preben

http://shop.soegning.dk/shop/index.php?cat38%1

Mvh Max

Re: Overvågningskamera

Tak for linket.

mvh
Preben

Re: Overvågningskamera
Hej Preben

Hvis du kan nøjes med et sort/hvid kamera der har indbygget IR lys,
som er til kabel forbindelse, ja så har www.vejle-rc.dk en model der
hedder CAMZWBLHA til under 400 kr.

Mvh Max

Re: Overvågningskamera
Køb et Labtech i Netto til lige godt en hund, der er software med til
lige det.
Erik

Re: Overvågningskamera

Er det i denne uge? Jeg synes ikke, jeg kan se det i deres brochure.

mvh
Preben

Site Timeline